Soffliggaren -

Så,nu har jag sörjt färdigt påsklovet och kan återigen börja blogga som vanligt. LIte kort så har jag praktiskt taget hållit i gång under hela lovet med fester hit och fester dit,precis som planerat! Dock rätt så sliten efter efter allt och visst så har även det sina nackdelar då skolan tex ska börja sätta krav på än igen.

Idag har alla vi som är 93:or och sökt in på gymnasium fått "respons" ifall vi kommer in eller inte på det vi vill,rätt så nervös om jag ska vara ärlig då jag inte har haft tid att kolla ännu. När jag fixar med skolan imorgon funderar jag på att checka och se om jag hamnar i botten eller inte,tror ni jag har någon chans?

Men nog snackat om det,imorgon kommer farfar&carina till stockholm,då blir det full fart med skärgårdsbåt och försenade påskpresenter. Har inte sett dom sedan julen faktist,och om jag inte tar helt fel så har dom ägnat mycket av sin tid på sjön och har bättrat på sin solbränna rätt så rejält. Så inte nog med att jag kommer vara sjukt uttråkad på all "gubbsnacka" som kan handla om allt utom de jag intresserar mig för,så kommer jag nog få smågnabb om att jag inte har varit ute i solen osv. Mendet tjänar väl egentligen ingetíng åt att klaga,blir ju ändå fri senare på kvällen.

På tal om helt annat så har jag varit helt bäng i huvudet hela dagen,gått runt som en jävla sombie. Jag tror seriöst att jag håller på att bli sjuk,mår inge vidare med snuva och halsont. Efter skolan träffade jag iallafall Unn,vi båda var på strålande humör då solen lös och det för en gångsskull var varmt,tillbringade flera timmar i solen!

Nu ska jag ta bort sminket och borsta tänderna och sen vill jag gå och lägga mig,Unn slocknade för någon timme sen av troligtvis solsting eller uttårkning (?) så ska nog göra henne sällskap med Tyson vid fötterna. puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0