1 Juni -

Helt sjukt vad tiden går fort .. redan juni och sommarlov om ca två veckor. Härligt det med tanke på att man får slippa allt sen och starta upp något nytt.

Idag började jag halv nio men försov mig till nio,då mitt klädval om jag skulle ha shorts eller inte var förklaringen. Kollade på termometern minst tre gånger och dubbelkollade med både elize och parand innan jag bestämde mig för ett par chinos med linne. Jag trodde aldrig att solen skulle hålla sig på 30 grader under hela dagen (just därför jag tog chinos) men såklart så har jag alltid samma otur,så åkte snabbt hem och bytte om till ett par shorts innan jag träffade daniel och tog en promenad i den schteeeekheta solen.

I skolan betade jag av lite utav matten jag har kvar,sen stack jag till lunch för att inte missa min tid på ungdomsmottagningen 12.15.Efter det var jag tvungen att åka in till stan för att hitta ettt par passande skor till min middagsklänning,känner en viss stress utav allt nu. Skolresten som trycks upp i facet på en och passande underkläder,skor och smycken till skolavslutningsklänningen och middagsklänningen.



Nu ska jag ta en kopp te och sätta mig och göra klart hälsodagboken. Sen får vi se hur trött jag är.
Slänger även in en låt för att lätta upp stämmningen,hörde den nyss på radion som jag tycker vi alla borde lära oss att lyssna på ..
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0