Bye -

Måste bara tillägga en sista sak innan jag kryper ner i sängen. Kollade just på finalen av "Den rätta för Rosing" och man blir rent ut sagt äcklad,och vilken klok 19-åring väljer en 16 år äldre botox-tant,även om just det där var och ta i(!?) och med tanke på att henne egna dotter bara är 4 år yngre än Hugo så kanske han passar bättre till henne istället?

Precis som Anna påpekade ser det ju nästan ut som om hon försöker förgripa sig på ett stackars barn som inte ens kan köpa ut på systemet ännu. Tyvärr så tycker vi alla att han är gudomligt snygg och tror ingen skulle banga på honom. Men det finns vissa gränser,och enligt mig var Ejjan minst lika snygg och inte för att glömma bort hans längd,stilig kille som skulle passa mycket bättre ihop med Linda då ålderskillnaden inte heller är lika stor.
Och om jag inte hörde fel så nämde hon också i några program tidigare något om att hon gillade långa män, jag tycker då allt att Föken Rosing är rätt svår att förstå sig på,men det är väl ändå Linda Rosing i ett nötskal.



Nog snackat om det här nu,slutet gott och Hugo fick sin kärlek medans Rosing sin drömprins,även om det inte höll i mera än en vecka efter deras kärlekswekend i Spanien.
Och vad tycker ni egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0