Late nights -

Har precis förberett mig inför natten och sitter här med pyamasen på och skriver. 
Jag har nyss jobbat lite med engelskan faktist som jag inte fattar ett skit av,
och städat mitt rum ifrån smutstvätt en och dammtussarna på golvet . 
Min dag har varit som en Fredag,seg och allmänt onödig. 
Det ända händelserika som hände under dagen var nog att Mimmi blev kallad
hora och som slutade med att en hel panel med lärare stod och tjafsade med oss alla
som också blev väldigt förbannade & skitungen kom så klart undan med "kolla-vad-ont-det-gjorde-tårar".

Imorgon är det partyparty med bruttorna,galet taggad!
Förkrök in my place och sen vidare,om jag nu får iväg mamma dvs
annars får vi helt enkelt tare på bussen dit.

Nu ska jag äta och göra te sen är det time to bed,kommer även lite bilder som
egentligen jag inte borde lägga upp haha,men som dock ett väldigt bra exempel
på hur en skoldag i vittra kan se ut en torsdag.
Ciao!

 
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0