Mrs sjuk -

Idag är det andra dagen jag är hemmma med halsont och feber,jag måste faktist ersänna att jag börjar bli lite rastlös .. men som om det skulle vara till något posetivt så börjar febern gå ner nu och fast det  fortfrarande känns som tusen nålar i halsen,så ska jag nog försöka komma ur mitt negativa tänkade och komma upp till skolan imorgon iallafall.Känns som om jag missat så mycket nu eftersom vi har så pass fullspekat schema med förberedelser inför nationella prov och redovisningar osv osv, och sen så för att få till det där lilla extra inställningen så känns det rätt bra att ha något att göra om dagarna också. Ja,allt handlar om inställning och motivation,om jag nu får säga det själv.

Tror det lutar till att byta om nu för att senare krypa ner i min nybäddade säng, och ikväll är jag helt fri ifrån syster min så jag äntligen kan få en bra sömn vilket känns ja,osannolikt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0