Sweet Saturday -

Efter ungefär 9 timmars sömn sammanlagt och en himlans massa håll i gång under helgen borde man egentligen vara rätt sugen på att sova för att vara redo att möta måndagens sega morgon. Men konstigt nog så sitter jag helt klar vaken och över på mitt musikprov imorgon,knas. Tror det är klokast att försöka varva ner lite nu med en kopp grönt te och byta om till pyamas,funkar inte det får jag gå ut och springa ett varv runt huset eller sätta mig vid tven.

Blä den här dagen har verkligen inte varit bra på något sätt. Åkte ifrån Hässelby runt 11 eftersom jag skulle åka och gratta min kusin som fyllde 16 år idag. Elize låg dock fortfarande kvar i sängen då och med ett segt bakis huvud så var jag inte sådär jätte duktig på att smyga ut.,och råkade såklart väcka hennes pappa,inte bra.

Jag försöker leta höjdpunkter men finner inga vart jag än letar. Den här söndagen består bara av ilska, plugg, saknad av pappsen och städning. Ingenting positivt i det at all. Jag skulle vilja ställa om mig helt, precis som man gjorde med klockan inatt (sommartid) men idag har jag faktiskt inte den minsta ork till att leka positiv och styra upp min plugginfekterade söndag på något sätt.

Tänkte på igåt att det kanske kunde anses moraliskt rätt att stänga av lampor, teve, data och gud vet vad mellan 20.30-21.30 igår om man bor i Sverige. Men tror faktist att dom flesta har besegrats av matchen Sverige vs Portugal  över en timme i mörkret under.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0