sommarkroppen -

Idag har jag för första gången på hundra år varit ute och sprungit slasch motionerat tillsammans med elize,tog emot rätt mycket hela vägen och jag svettades som en gris! Vi tog oss iallafall på något vis runt lötsjön och råstasjön med rask gång eller lugn jogging. Vi har nämligen bestämt oss att springa varje tisdag och torsdag,vad tror ni?

Kom hem till en stor fight för en liten stund sedan,pappa skrek på mamma och mamma skrek på pappa och zarah satt och grät. Kändes helt fel att bara ingnorera dom och låta dom gnugga varandras åsikter om allt i ansiktet på varandra,men det kändes viktigare att få zarah på bättre humör. Rätt stelt forfarande mellan dom och jag försöker leta höjdpunkter på deras äktenskap men finner inga,vart jag än letar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0