Natten ut -

Ikväll var det dags för den stora finalen i Melodifestivalen 2009! Hade redan mina föraningar på att Norge självklart skulle vinna med sin låt. Tyckte därör att det var lite ospännande under programmets gång med tanke på att Sverige antingen låg 5:e sist eller längre ner. Trodde faktist att våran låt skulle hålla i år då monstrena faktist vann förra gången,kanske skulle EMD passa bättre med tanke på att man faktist har något snyggt att se på då?

Nu ligger jag här sömnlös igen,sov inte alls mycket igår heller även fast jag hade mycket plats och en skön säng att sova i. Vet inte riktigt vad mamma tycker om att börja med sömnpiller heller och om jag känner henne rätt så kommer hon varken lägga pengar eller tillräckligt mycket tålamod på det.

Ikväll har jag praktiskt taget inte gjort ett skit,när jag kom hem från solariumet så käkade jag och tog det lugnt framför tven innan jag stack med vicki till kusinerna,rätt sent blev det och både jag,vicki,mamma och bröderna höll oss nyktra som jag inte alls ångrar eftersom alla blev sådär äckligt dräggiga. Nu ska jag kolla på film och försöka sova någon timme iallafall innan jag ska upp och göra en ordentlig frukost till oss. Hör av mig imorgon igen,ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0