SORRY -

Hej alla sötnosar!
Ursäkta mig men jag har haft lite knas med internet på sistonde,därför har jag inte kunnat vara så uppdaterande på sistonde heller. Just nu ligger jag i sängen och myser under täcket med laptopen,har inte kunnat sova en riktig bra godnatt sömn på dom senaste tre nätterna,så ska så fort jag känner av tröttheten ska jag ge den en chans,wish me gooooood luck everybody!

Detta är inte kul alls. Hade badminton idag på idrotten så jag sara och elize körde rätt hårt med långa servar osv,bara för att det äntligen var något vi tyckte om,men det är såklart något som ska ge konsekvenser på otränade ben som mina. Kommer hem och känner hur mina ben inte alls vill sammarbeta med resten av kroppen, å herregud vad jag inte känner mig i form! ..

Nu är det matparty och sen är det dags att ge sängen en chans,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0