ojojoj -

Känner att jag har kommit ifrån rytmen med mitt bloggande på sistonde,men den ända ursäkten jag egentligen har är att mina dagar är fulla av planer hit och dit och den maxade focusen på det sista i skolan. Tänk att det bara är 4 månader kvar tills jag slutar nian,och börjar istället komma in i "steg ett" i vuxenlivet Okej,visst är det skönt men känner på samma gång en väldigt påfrestande stress som inte alls gör mig motiverad. Men får som sagt försöka nu med sista rycket och finslipa alla betyg ännu en gång.

Kan bero på stressen men har mått kontigt dom senaste dagarna,gick hem idag runt halv 11 och sedan dess har jag inte haft lust med något. Det var inte förren nu jag kunde käka lite,men dock bara en cheese burgare. Usch vad jag inte vill blir sjuk nu när sommaren och allt är påväg!

Tror det närmare bestämt är dags att ladda för greys anatomy nu,men laddar upp lite bilder innan från matchen mellan aik - helsingborg,som dock var en total flopp. Hör av mig imorgon igen sunshines 

  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0